Horari d'obertura
El camí de la
creativitat

Tots contem històries

Pensa en les nostres exposicions com a paraules, i en els nostres museus com la poesia que expressa conceptes excepcionalment dissenyats i fora d'aquest món.

L'objectiu de Paradox Museum és crear experiències atractives, divertides i educatives que arribin al cor i la ment dels nostres visitants. Tot el que fem està impregnat d'un desig únic de crear moments emocionants de descobriment. Les nostres fascinants experiències desafien la ment i deixen empremta.

Aspirem a viure en els teus records divertits i feliços.

Tots contem històries

01 Sempre en una ubicació privilegiada

Sempre en una ubicació privilegiada
Un espai ben situat i inspirador al qual ens encanta cridar: una llar paradoxal!
Per molt que ens agradi somiar en realitats que poden o no existir, som excepcionalment hàbils a l’hora de seleccionar ubicacions globals per a un públic preparat per a veure les coses des d’un altre punt de vista.
La història completa
T'agradaria saber més sobre Paradox Museum?
Som una marca global reconeguda com un dels espais més innovadors en el camp de l'entreteniment experiencial. Visita la nostra web corporativa per a saber més sobre la nostra història, la nostra gent i com fem que tot el paradoxal cobri vida!